Beskyttelse mot nettverksbrudd i alle nye Telenor-abonnement




I dag lanserer Telenor nye produkter og tjenester for både privatpersoner og bedrifter. En ny serie telefonabonnement med ulike nivåer av navigasjon opp til ubegrenset, tjenester for nettsikkerhet og for bedrifter en helt ny tilnærming til rammeavtaler, er noen av nyhetene.

I en fersk rapport 7 av 10 Telenor-kunder sier de er bekymret for å bli utsatt for nettsvindel og 4 av 10 sier de selv har blitt avslørt. Derfor bygger Telenor på sitt allerede sterke sikkerhetstilbud og vil være den første i Sverige som legger Network Secure, beskyttelse mot nettverksbrudd, til alle nye abonnementer.

Vi lytter til kundene våre og etter deres ønsker har vi utviklet et helt nytt mobiltilbud som inkluderer god sikkerhetsbeskyttelse. Jeg er stolt over arbeidet vi har gjort og produktene vi nå kan tilby. Fremfor alt er det fint å kunne ta opp eksisterende sikkerhetshensyn, sier June Solbekk, CMO i Telenor Consumer.

juni Solbekk CMO Consumer Telenor Sverige

Sikkert nettverk det inkluderer for eksempel bistand til å fjerne uønskede bilder på nett, juridisk bistand mot nettmobbing og falske profiler, og bistand til politianmeldelse. For de som har et ubegrenset abonnement, tilbys mer omfattende beskyttelse. Sikrere nettverk har større beskyttelse mot identitetskaping og økonomisk tap, et høyere nivå av juridisk og psykologisk bistand, og større økonomisk støtte. Begge variantene har null kroner i egenandel.

Telenor har allerede tjenesten Bla trygt.

Ny rammeavtale for bedriftskunder

Telenor har også utviklet nye for bedriftskunder fleksible mobilabonnement hvor kundene kan velge sin egen størrelse og hente en rekke moduler som tilleggstjenester. I tillegg blir en helt rollebesatt ny modell for rammeavtaler for større kunder, med kvantumsrabatt og enhetlig bindingstid for alle avtalens bestemmelser.

Vår nye rammeavtale gjør at bedriftskunder får all den fleksibiliteten de trenger for at kommunikasjonen skal fungere best mulig. Det vil gjøre hverdagen enklere for mange av kundene våre, sier Jonas Edén, CMO i Telenor Företag.

Jonas Eden leder av Telenor Fretag



Pressekontakt

Boel Bengtsson
08-410 100 40
press@telenor.se

Om Telenor

Telenor Sverige AB er en fullserviceleverandør av telekommunikasjonstjenester og vårt mobilnett dekker 99,9 % av hele Sveriges befolkning. Telenor Sverige har i dag 2,8 millioner mobilabonnenter, cirka 700 000 fiber- og bredbåndskunder og en halv million TV-kunder. Telenor Sverige har en omsetning på rundt 12 milliarder SEK (2021) og har rundt 1400 ansatte.

Mer informasjon på www.telenor.se

Om Telenor-konsernet

Telenor-konsernet er en internasjonal leverandør av kommunikasjonstjenester innen telekommunikasjon, data og media, med cirka 172 millioner kunder. Konsernet er en av de største mobiloperatørene i verden med en omsetning på 110 milliarder kroner (2021) og cirka 16 000 ansatte. Telenor er notert på Oslo Børs (TEL).

Mer informasjon på www.telenor.com

Andrea Gutierrez

"Tilsatt for anfall av apati. Reiseelsker. TV-spesialist. Frilansskribent. Webaholic."

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *