Clarion Hotel Sign og Turnpike revolusjonerer gjestfrihetsbransjen med smartklokker for personalet

Clarion Hotel® Sign tar nå hotellopplevelsen til et helt nytt nivå ved å være den første i verden som implementerer Turnpike-personalets smartklokkesystem. Målet er å tilby gjestene bedre service ved å effektivisere hotellets daglige drift.

Clarion Hotel® Sign har som mål å forbedre livskvaliteten for både gjester og ansatte. Initiativer som bidrar til å innfri selskapets løfte om en mer personlig og lidenskapelig opplevelse som overgår gjestenes forventninger, blir anerkjent. Nå er hotellet det første i verden som kobler ansatte ved hjelp av Turnpike-systemet med smartklokker.

– For hotellgjestene er det nesten som magi, vi ser dem før de ser oss. For oss i staben blir arbeidet mye morsommere og enklere, sier Lia Djerf, resepsjonist, Clarion Hotel® Sign.

Systemet lar den rette personen alltid være på rett sted til rett tid for å overgå gjestenes forventninger. For Clarion Hotel® Sign er gjestetilfredshet og ansattes trivsel alltid i fokus. Med Turnpike er det mulighet for å jobbe proaktivt i serviceorienterte avdelinger som Resepsjon, Konferanse, Spa og Restaurant. Ansatte får individuelle meldinger i smartklokken om det for eksempel er behov for støtte i resepsjonen, om det er behov for IT-støtte til et av konferanserommene eller om en gjest ønsker hjelp på SPA. Når et varsel sendes, vibrerer klokken og det er enkelt for ansatte å prioritere og effektivisere. Diskret, effektiv og enkel å bruke.

– Hos Clarion Hotel® Sign er vi fast bestemt på å alltid være i forkant av innovasjon, alltid være i forkant, og gi bedre livskvalitet for både gjester og ansatte. Med Turnpike fremtidssikrer vi en bedre hotellopplevelse for alle som velger oss, gjester og ansatte, sier David Viklund, direktør for hotellet.

Med denne forbedringen vil Clarion Hotel® Sign være den første i hotellbransjen som jobber med en teknisk løsning som Turnpike.

– Vi i Turnpike er stolte og glade for å ønske Clarion Hotel® Sign velkommen som det første hotellet i verden som implementerer løsningen vår. Vi ser at vi kan revolusjonere måten hotellbransjen jobber med personalet og gjestfrihet for å heve servicenivået og effektivisere funksjonen til moderne gjestfrihet, sier Carl Norberg, medgründer av Turnpike.

Turnpike-kontakt:

Carl Norberg
Med-grunnlegger
Hovedvei
T: +46 76-032 11 19
M: carl@turnpikegroup.com

Danny Simonds

"Amatøranalytiker. Twitter-fanatiker. Sertifisert skribent. Reisefan. Subtilt sjarmerende internettinteressert."

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *