Hudpleiefirmaet viser frem sine nye lokaler i sentrum



Vimmerby-bedriften Skinpunks viser frem sine nye lokaler på lørdag. Foto: Ossian Mathiasson

Vimmerby-beboer Eric Johansson gjorde drømmen til virkelighet med selskapet sitt i skjønnhetsbransjen og Skinpunks startet i begynnelsen av november. Det er utviklet to plattformer, hovedsakelig dedikert til hudterapeuter og salongene som selskapet samarbeider med.

Lørdag inviterer Skinpunks til åpningsarrangement for å vise frem de nye lokalene som er ferdigstilt.

– Vi har jobbet lenge i lokalene og føler nå at vi er ferdige. Fra lørdag åpner vi dørene skikkelig med åpningstider og reservasjoner for Anna (Rundgren) angående behandlinger med våre merker. Vi vil ha ulike tilbud og god snacks. La oss håpe lørdagen blir en festlig åpning, sier Eric Johansson.

Hvordan vil du beskrive din første tid i selskapet?

– Siden vi har så mange forskjellige bein å stå på og prøver å presse hele denne greia frem, hadde det kanskje tatt litt lengre tid enn jeg hadde ønsket. Jeg skulle ønske det var ferdig for tre måneder siden og vi var godt i gang, men det tar tid. Det er ikke bare et showroom, men vi er et distribusjonsselskap med nettbutikk og andre reservedeler. Det har vært en spennende reise og det er godt å ha kommet så langt, sier Eric Johansson.

Hva tok lengst tid?

– Selger de nye merkene og det spiller ingen rolle om vi har 500 kontakter i Sverige og Norge på dette området. Det er en prosess med å få produkter der ute og få dem til å begynne å snakke om produktene.

«Et godt grunnlag å stå på»

Selskapet har ryddet opp både på nettsiden og nettbutikken.

– De er klare og ruller. Business-to-business-portalen er klar og den betyr at våre bedriftskunder kommer inn og bestiller produkter gjennom den. Nettbutikken, som er bygget på en slik måte at den kan distribueres til salonger i Sverige, er også stort sett komplett.

Eric Johansson driver selskapet sammen med fire ansatte: Patrik Nilsson, Robin Rinaldo, Anna Rundgren og Patricia Borglin (helsingborg).

For tiden kjøper mellom 60 og 70 salonger i Sverige selskapets merkevarer.

– Vi har en god base å stå på med 60-70 nye kunder som vi har etablert koblinger til. Vi kom godt i gang med distribusjonssalg etter jul og nyttår.

Andrea Gutierrez

"Tilsatt for anfall av apati. Reiseelsker. TV-spesialist. Frilansskribent. Webaholic."

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *