Som en del av partnerskapet vil Philips Smart TV-eiere i Sverige, Danmark og Norge ha tilgang til hundrevis av bemerkelsesverdige Pluto TV FAST-kanaler, på tvers av mange sjangre og på tvers av alle generasjoner.
Berlin, 4. september 2023– Pluto TV, en ledende TV-strømmetjeneste, og TP Vision, selskapet som er ansvarlig for design, produksjon, markedsføring og salg av Philips TV-er, avslører i dag et nytt partnerskap gjennom lanseringen av Pluto TV, gratis annonsestøttede streaming-TV-tjenester ( FAST) på Philips Smart TV-plattform over hele Europa og Sør-Amerika.
Samarbeidet strekker seg til mer enn 25 land i Europa og Sør-Amerika, inkludert Storbritannia, Irland, Frankrike, Spania, Italia, Tyskland, Sveits, Østerrike, Norge, Sverige, Danmark, Argentina, Bolivia, Brasil, Chile, Colombia, Costa Rica , Den dominikanske republikk, Ecuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Uruguay og Venezuela.
Gjennom partnerskapet vil Philips Smart TV-eiere nå ha tilgang til hundrevis av Pluto TV FAST-kanaler med et bredt spekter av innhold på tvers av ulike kategorier som filmer, live-tv, komedie, reality-tv, kriminalitet, spillprogrammer, spill, anime, musikk , barneprogrammer og mye mer, tilgjengelig direkte fra Pluto TV-appen på din Philips TV.
Pluto TV-appen er allerede tilgjengelig på alle 2023 Philips-modeller med TP Visions forbedrede Smart TV-plattform og vil snart være tilgjengelig på eldre 2021/2022-modeller via en automatisk oppdatering.
Olivier Jollet, konserndirektør og internasjonal daglig leder for Pluto TV, sa:
«Vi er veldig glade for å samarbeide med TP Vision, som bringer Pluto TV-opplevelse til millioner av Smart TV-seere i mange land. Partnerskapet er en utmerket mulighet til å bringe Pluto TV til et stadig bredere publikum og et bevis på vår forpliktelse til å bygge sterke partnerskap for å gjøre tjenestene våre tilgjengelige over hele verden.»
Kostas Vouzas, CEO Europe and Americas i TP Vision, kommenterer samarbeidet: «Vi har investert tungt i å utvikle vår Smart TV-plattform og forbedre funksjonaliteten for å sikre at Philips Smart TV-er er blant de enkleste, raskeste og mest intuitive TV-ene på markedet. En del av denne prosessen er å sikre at kundene våre har enkel tilgang til det beste innholdet, både for abonnement og gratistjenester. Partnerskapet vårt med Pluto TV representerer et klart skritt fremover for tilbudet vårt og gir en enorm økning i innhold for et veldig stort publikum. Pluto TV vil spille en sentral rolle i å gi våre kunder en virkelig forbedret seeropplevelse.»
Tilgjengelig i over 25 land på tre kontinenter, tilbyr Pluto TV mer enn 1400 kanaler globalt fra over 425 partnere, i en blanding av populært lokalt og internasjonalt innhold fra filmer, underholdning, livsstil, barn, komedie og mer.
KONTAKT MED MEDIA:
Pluto TV
Francesca Soffientini: Senior Manager, Corporate Communication, International Markets
francesca.soffientini@paramount.com
TP visjon
Per-Åke Broman: Nordisk markedsdirektør
To-ake.broman@tpv-tech.com
OM PLUTO TV:
Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende leverandør av gratis streaming-tv-tjenester som tilbyr hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av «on demand»-titler til et globalt publikum. Den prisbelønte Emmy®-tjenesten tilbyr en rekke kanaler, i samarbeid med over 425 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier, inkludert filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barneprogrammer og mye mer enda mer. dessuten. Pluto TV kan enkelt brukes via mobil, web eller Smart TV. Med hovedkontor i Los Angeles, vokser Pluto TVs internasjonale fotavtrykk, og spenner over tre kontinenter og 25 markeder.
OM TPVISION
TP Vision Europe BV (RETALT NEDENFOR som TP Vision) er registrert i Nederland med sitt registrerte kontor i Amsterdam. TP Vision er et heleid datterselskap av TPV Technology Limited (heretter kalt TPV), en av verdens ledende produsenter av skjermer og fjernsyn.
TP Vision er en nøkkelaktør innen forbrukerelektronikk innen TV- og lydunderholdningsarenaen. TP Vision fokuserer på utvikling, produksjon og markedsføring av Philips-merkede TV-er (Europa, Midtøsten, Sør-Amerika, India og utvalgte Asia-Stillehavsland) og Philips-merkede lydprodukter (globalt) under merkelisens av Koninklijke Philips NV Vi kombinerer Philips» sterke merkevare med TPVs ekspertise innen produktutvikling og design, operasjonell fortreffelighet og industrifotavtrykk. Vi tror på å lage produkter som gir en overlegen lyd og visuell opplevelse til forbrukerne.
«Kaffeguru. Musikkspesialist. Vennlig skribent. Hengiven nettentusiast. Wannabe-analytiker. Fremtidig tenåringsidol.»