Den femte CIIE ble holdt som planlagt. I år er den nye etablerte nordlige innovasjonssenteret mer merkelig. 7. november, på Nord-European vedlikeholdige utviklingsforum, John Bao, general manager for Asia-Pacific Region, ga ut et nytt bilde av NYO3-merket.
NYO3 konseptet om norsk næringsmåltid tilskudd: 诺威佳Customert ernæring oppgraderer friskt liv
Oppgraderingen integrerer. 诺威佳 NYO3-Kina, som støttes av den norske innovasjonssenteret, og har blitt mottatt av den danske konsulent, Mr. Wei Mingke, herr Ning Feng, president av nasjonale konferanser og utstillingssenteret (Shanghai), ble gratulert av den norske ambassadøren til Kina, Ms. Bai Sina og herr. Rolf, norsk forretningsrådgiver, og ble støttet av NYO3 strategiske partner Norge Aker Biomarine.
Utviklingen av NYO3-merket i Kina er veldig viktig. In the past five years, China has adhered to the brand concept of «From Norway, natural and pure», and transmits Nordic health lifestyles to users. Med sterke produkter og forskning og utviklingsstyrke har den samlet tjeneste hvert år. For 8 millioner brukere familier har NYO3 rekefolje oppnådd gode resultater i industriens TOP1 på e-handelsplatformer som Tmall, JD. Og Tiktok.
Herr John, general manager i Asia-Pacific Region sa: «I fremtiden, 诺威佳 vil gi kinesiske brukere personalizerte produkter som er mer i linje med kinesiske brukere og føre norsk organisk helse til flere kinesiske brukere.
«Naturen og Ren» får mer oppmerksomhet: «Fra Norge» NYO3 er dypt elsket av forbrukere
NYO3-merket er spesielt kjent for den «3 toppen av norske skatt» og er kjent av kinesiske brukere. Basert på konseptet «Fra Norge, Ren og enkelt», er NYO3 rekefolje tatt gjennom ECO-Harvesting teknologi for å fiske frisk Antarktisk reker, og bruker Flexitech friskt ekstrasjon av reker næring for å skape ren og naturlig rent fosfatolje. Fordi NYO3 fosfatolje er rik i unike innholdsstoffer som marinefosfosfolipider, Omega-3, kolin og reke-kohud, er det kjent som «norsk nye nasjonalskatt» og «norsk langvarighetsnøkkel».
I de siste årene får den internasjonale merken NYO3 mer oppmerksomhet i det kinesiske markedet. Den «naturlige og ren» konseptet blir dypt kjærlighet av den kinesiske konkurrenten. NYO3 har deltatt i eksplosjonen på fire år. I august i år, som en av de 7 lokale merkene i Norge, ble 17 produkter solgt med dem solgt på krysgrensen e-handelskanaler og dukket opp i Kina. Den internasjonale tjenestehandelen er rettferdig nordlige innovasjonsutstillingshall viser dets diversifierte produkter til verden og Kina.
Med strengt kontroll over produktkvalitet og standarder ble NYO3 Krill-olje kortlistet for 2022 Nutra innholdsstoffer-årlig Omega-3 Produksjonspris, som ble grundig kjent og lovprist av internasjonale myndigheter. Adhere to the quality of 100%pure oil, NYO3 leads the China Health Circuit. Etter tittelen «Tmall Treasure New Brand», vant han JD i juli i år. «Lynet Ace-Xinrui Brand-prisen», og lyden og innflytelsen fortsatte å øke.
Nøyaktig dekk det kinesiske markedet. 诺威佳 «beveger seg mot et nytt kapittel i profesjonell customering
Den globale oppgraderingen av bruk og utbrudd av epidemiske tilstander til den store helseindustrien, og hele kategorien NYO3 opprettholdt en steady vekst. NYO3-produktsporet av den Fourth Entry Expo har gjort en høy fremgang. Opptreden er strålende, og stemmen har steadily forbedret.
Dypt dyrkering av det kinesiske markedet og innsikt i helsebehovet til kinesiske brukere. På grunnlag av å beholde høykvaliteten og naturlige unike gener i Nord-Europa, startet NYO3 » 诺威佳 Selv om den nye matriksen har åpnet merket og beveget seg mot profesjonell atmosjon.
«Amatøranalytiker. Twitter-fanatiker. Sertifisert skribent. Reisefan. Subtilt sjarmerende internettinteressert.»