Julas kundeklubb, JulaClub, har nådd 5 millioner medlemmer.
For å markere den fantastiske milepælen vil DIY-kjeden tilby en rekke tilbud og arrangementer til trofaste Jula-kunder. Lørdag 28. oktober får kundene blant annet tilbud om kaffe og kake til kaken tar slutt.
– Det er utrolig morsomt at det finnes SOM mange lojale medlemmer. Det viser også styrken til vårt merke og vårt utvalg. For oss er kunden alt og dette er et bevis på at vi gjør mye av det riktige som kundene liker, sier Silje Ekeberg-Falk, markedssjef i Jula.
JulaClub ble først lansert i fjor 2011. Grunnlaget for Julas vellykkede lojalitetsarbeid er en langsiktig kundeorientering med mål om å pakke inn mange ulike deler av kundeopplevelsen enkelt og tydelig. Som JulaClub-medlem får kunden en rekke fordeler, som medlemstilbud, bonuser på alle kjøp, fleksible betalingsløsninger, digitale kvitteringer og oversikt over medlemskapet og deres kjøp i Jula-appen.
– Vi sikter høyere og fortsetter å utvikle JulaClub til å bli en naturlig del av våre kunders hverdag. En velfungerende kundeklubb med mange medlemmer kan øke kundelojaliteten, gi målrettede markedsføringsmuligheter, og utdype forståelsen av kundenes behovsier Silje.
Feires med tilbud, aktiviteter og kaffe
For å feire denne fantastiske milepælen planlegger Jula en rekke tilbud og arrangementer. Dette inkluderer å tilby kaffe og bakverk til våre kunder ute i Yulavaruhuset lørdag 28. oktober. Videre vil Jula også tilby hyggelige tilbud til JulaClub-medlemmer som en takk for fortsatt tillit fra våre kunder.
– Vi ønsker å feire denne milepælen ved å gi tilbake til våre lojale medlemmer. Dette skal vi gjøre i løpet av oktober måned, mellom 13. og 26. oktober, men også med en finalehelg mellom 27. og 29. oktober, gjennom gode tilbud, aktiviteter og uteserveringer i våre varehus, avslutter Silje.
For mer informasjon om JulaClub, besøk: https://www.jula.se/julaclub/
For ytterligere spørsmål
Silje Ekeberg-Falk, markedssjef Jula, +46 709-65 87 41, silje.ekeberg-falk@jula.se
Firmainformasjon
Eieren av Jula Holding-gruppen er Karl-Johan Blank. Karl-Johan grunnla og bygde Jula Holding Group sammen med sin far Lars-Göran Blank. Siden 2014 har Karl-Johan vært eneeier i selskapet. Karl-Johan var med fra starten av da foreldrene Lars-Göran og Irene Blank grunnla Jula Industri AB i 1979 på gården Jultorp. I 1984 grunnla de Jula AB sammen, da også med Karl-Johans søster som medeier. Fokuset var på en stadig voksende postordrekatalog med direkte kjøp fra produsenter til lave priser. De bygde også en liten butikk og lager i Skara. Siden 1991 har far og sønn i fellesskap eid selskapet i like deler da de kjøpte ut andre familiemedlemmer og dannet Jula Holding AB, samtidig med en økende satsing på å skape stadig større varehus.
Siden tidlig på 2000-tallet har Karl-Johan vært pådriver og har utvidet varehuskjeden Jula til flere land og utvidet konsernet med flere eiendommer og annen virksomhet. Siden Lars-Göran ønsket å konsentrere seg mer og mer om privat virksomhet og investeringer, overførte han deler av aksjene i Jula Holding-konsernet til Karl-Johan. Karl-Johan finansierte kjøpet av Lars-Görans aksjer med lånt kapital og utdeling av overskudd fra Jula. Da faren Lars-Göran døde i 2014, eide han 35 % og Karl-Johan 65 % av aksjene. Som en del av arven ervervet Karl-Johan den resterende delen av aksjene og har siden vært eneeier i Jula Holding-konsernet.
Pressebilde Karl-Johan Blank: https://julaholding.com/sv/nyheter/pressbilder/media/karl-johan-blank-4/
I dag deltar Karl-Johans sønner Christian og Fredric aktivt i Jula Holding-konsernet som neste generasjon.
Du finner mer informasjon om Julas historie på: https://historia.jula.se/
Jula Holding Group, med aktiviteter innen detaljhandel, eiendom, finans, logistikk, hotell og miljø/energi, har hovedkontor i Skara, Sverige. Konsernet har rundt 4 500 ansatte og i 2022 hadde konsernet en omsetning på drøyt 10,7 milliarder SEK.
Detaljhandelselskapet Jula er opphavet til konsernet. Jula tilbyr den praktiske brukeren et bredt og nøye utvalgt produktspekter for hjem, hage og fritid til lave priser. Dette tilbys via sterk e-handel og totalt 127 varehus, 66 i Sverige, 41 i Norge, 19 i Polen og 3 i Finland.
Kom gjerne på besøk www.julaholding.se for ytterligere informasjon, er årsrapporten i sin fulle versjon også tilgjengelig på Jula Holdings hjemmeside.
Tagger:
«Henivne sosiale medier-nerd. Matelsker. Ond kommunikator. Ivrig ølspesialist. Hardcore bacon-banebryter. Faller mye ned.»